28424406 - 021
info@clasoor.com

معرفی سرویس کسب درآمد از پاسخگویی

ایجاد شده توسط Admin در عمومی 2023 10/27

گاهی اوقات این مشکل برایمان پیش آمده است که نیاز داریم بخشی از یک مبحث را برایمان آموزش دهند یا فقط به دنبال جواب یک سوال خاص در یک درس هستیم. در این حالت ما مجبوریم بخاطر دسترسی به یک استاد، یک دوره ی آموزشی کامل را تهیه کنیم یا یک جلسه ی آموزشی را رزرو کنیم تا فقط جواب یک سوال را از استاد بپرسیم. همینقدر سخت !

سرویس جدید پلتفرم آموزشی کلاسور با ادغام در سرویس انجمن های آموزشی، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به جای خریداری یک دوره ی کامل، مشکل خود را در قالب یک سوال در انجمن مطرح کنید، سپس قیمت و نحوه ی پاسخگویی خود را مشخص کنید و سوال را در انجمن انتشار دهید. در این حالت سوال شما با قیمت پیشنهادی در انجمن آموزشی نمایش داده خواهد شد. با اولین پاسخ به سوال شما، این پرسش از حالت انتشار عمومی خارج شده و در داشبورد شما نمایش داده خواهد شد. در این حالت شما می توانید سوال خود را از طریق داشبورد بررسی کنید و در صورت درست بودن پاسخ، هزینه ی مشخص شده را پرداخت کنید.


راهنمایی گام به گام طرح سوال در انجمن آموزشی


1- پس از ورود به انجمن، روی ایجاد موضوع جدید کلیک کنید

2- پس از انتخاب دسته بندی و طرح سوال، این بخش را فعال کنید: 

 

3- پس از فعال سازی، قیمت مورد نظر برای پاسخگویی به سوال و نحوه ی صحیح پاسخگویی را مشخص کنید


4- بعد از انتشار سوال، در بالای صفحه مبلغ و نحوه ی صحیح پاسخگویی برای سایر کاربران نمایش داده خواهد شد


5- بعد از اینکه اولین کاربر پاسخ سوال شما را ارسال کرد، سوال شما از حالت انتشار عمومی خارج می شود و فقط از طریق داشبورد/انجمن ها/موضوعات من قابل دسترسی می باشد

6- بعد از بررسی پاسخ ارسال شده، شما می توانید انتخاب کنید که این پاسخ درست یا غلط است. در صورتیکه "پاسخ درست" را انتخاب کنید مبلغ تعیین شده از کیف پول شما به کیف پول کاربر پاسخ دهنده ی سوال انتقال می یابد، در صورتیکه پاسخ نادرست باشد، با زدن گزینه ی "پاسخ غلط" سوال شما دوباره در انجمن منتشر می شود و پاسخ دهنده ی بعدی می تواند به این سوال پاسخ دهد.

نظرات (0)